ا

  • احمدی، محیا تحلیل خطاهای مطابقة فعل و فاعل فارسی‌آموزان از منظر نظریة صرف توزیعی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 1-22]

  • اسدی، غزال بررسی ترکیب های برون مرکز سه جزئی N-P-N در زبان فارسی: تحلیلی در چارچوب صرف ساخت [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 23-47]

  • افخمی، علی فراگیری بازگشت مکانی‌ها در کودکان فارسی‌زبان: یک آزمایش [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 77-101]

ب

  • براورده، مهرانگیز تحلیل نمودهای حصولی و تحققی در کردی کلهری: رویکردی کمینه گرا [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 155-181]

  • بهرامی، سحر بررسی ترکیب های برون مرکز سه جزئی N-P-N در زبان فارسی: تحلیلی در چارچوب صرف ساخت [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 23-47]

پ

  • پورمحمد، مهدی پاسخ مغزی به پردازش نحوی متمم پرسشی زبان فارسی در مدخل واژگانی افعال [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 25-53]

ج

  • جعفری، ناهید تحلیل ساختار روایی عاشقانۀ حماسی «بیژن ومنیژه» وتبیین ابعاد کلامی آن از منظرالگوی والتسکی و لباو [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 1-24]

ح

  • حسن‌پوران، زهرا بررسی واژه‌های مرکب مختوم به ستاک «نگار» در زبان فارسی: رویکردی شناختی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 79-104]

خ

  • خسروآبادی، رضا پاسخ مغزی به پردازش نحوی متمم پرسشی زبان فارسی در مدخل واژگانی افعال [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 25-53]

د

  • درزی، علی بررسی فرایند حضور بندهای موصولی تحدیدی در جایگاه پسافعلی در زبان فارسی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 135-153]

  • دلیر، دل انگیز پاسخ مغزی به پردازش نحوی متمم پرسشی زبان فارسی در مدخل واژگانی افعال [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 25-53]

  • دین محمدی، غلامرضا تعیینِ جایگاهِ رده‌شناختیِ زبان‌ها در پیوستارِ راست انشعابی-چپ انشعابی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 105-129]

ر

س

  • ساسانی، فرهاد سلسله مراتب ها در پیوندهای بندی و پیوستار جمله های مرکب در فارسی گفتاری [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 161-192]

ط

  • طاهری، محسن تبیین مبتداسازی غیرضمیرگذار فارسی بر پایه دستور گفتمانی نقشی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 103-133]

ع

  • عباسی، آزیتا تحلیل خطاهای مطابقة فعل و فاعل فارسی‌آموزان از منظر نظریة صرف توزیعی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 1-22]

  • علیزاده، علی تبیین مبتداسازی غیرضمیرگذار فارسی بر پایه دستور گفتمانی نقشی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 103-133]

  • علیزاده، علی بررسی واژه‌های مرکب مختوم به ستاک «نگار» در زبان فارسی: رویکردی شناختی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 79-104]

  • عموشاهی، علی بررسی فرایند حضور بندهای موصولی تحدیدی در جایگاه پسافعلی در زبان فارسی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 135-153]

ک

  • کربلائی صادق، مهناز پاسخ مغزی به پردازش نحوی متمم پرسشی زبان فارسی در مدخل واژگانی افعال [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 25-53]

گ

  • گلچین عارفی، مائده تعیینِ جایگاهِ رده‌شناختیِ زبان‌ها در پیوستارِ راست انشعابی-چپ انشعابی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 105-129]

  • گلفام، ارسلان پاسخ مغزی به پردازش نحوی متمم پرسشی زبان فارسی در مدخل واژگانی افعال [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 25-53]

  • گوهری، حبیب تحلیل نمودهای حصولی و تحققی در کردی کلهری: رویکردی کمینه گرا [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 155-181]

م

  • مدرسی قوامی، گلناز آهنگ تعارفات در زبان فارسی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 49-75]

  • مکارمی، ژاله بررسی تناوب مفعول- موضوع حرف‌اضافه‌ای در طبقات نوع عمل [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 55-77]

  • ملکی مقدم، اردشیر بررسی ترکیب های برون مرکز سه جزئی N-P-N در زبان فارسی: تحلیلی در چارچوب صرف ساخت [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 23-47]

  • منصفی، رؤیا واکاوی مفهوم زبان مادری در اسناد آموزش و پرورش و بررسی نمود آن در جامعه با تکیه بر چارچوب تحلیل انتقادی گفتمان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 131-160]

  • مولایی کوهبنانی، حامد تبیین مبتداسازی غیرضمیرگذار فارسی بر پایه دستور گفتمانی نقشی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 103-133]

ی

  • یاری قلی، بهبود واکاوی مفهوم زبان مادری در اسناد آموزش و پرورش و بررسی نمود آن در جامعه با تکیه بر چارچوب تحلیل انتقادی گفتمان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 131-160]

  • یگانه، فاطمه سلسله مراتب ها در پیوندهای بندی و پیوستار جمله های مرکب در فارسی گفتاری [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 161-192]